fbpx
  • Schoebroekstraat 48 | 3583 Paal-Beringen

Alcatel-Lucent heeft met zijn laatste update van Rainbow, het platform weer wat gebruiksvriendelijker gemaakt door de integratie mogelijk te maken tussen uw CRM- en/of ITSM-pakket en uw Alcatel-Lucent telefooncentrale. De in de Alcatel-Lucent Cloud gehoste Rainbow CTI-connector wordt naadloos geïntegreerd in uw bestaand systeem en biedt medewerkers en klanten een efficiënte manier om samen te werken.

Een betere gebruikerservaring

De CTI Cloud Connectors, zoals Alcatel-Lucent ze noemt, staat voor Computer Telephony Integration. Ze voegen real-time communicatie- en samenwerkingsmogelijkheden toe aan de vermelde CRM-systemen. Zo kan u vanuit uw CRM-systeem, contacten op te zoeken en contacteninformatie te raadplegen, contacten te bellen met één enkele klik (click-to-call), oproepgeschiedenis te raadplegen, audio- en video-oproepen, enzovoort.

Langs de andere kant is het mogelijk om bij een inkomende oproep een pop-up te tonen met klantinformatie uit uw CRM-systeem. Zo krijgt u snel een overzicht van wat er speelt bij de klant en bent u onmiddellijk mee in het gesprek. De inbellende klant, die u al een tijdje niet meer gesproken heeft, krijgt zo het gevoel dat u betrokken bent met zijn of haar organisatie. Uiteraard spreekt dit voor zich, maar de klant krijgt dit gevoel minder snel als even duurt vooraleer u zijn of haar dossier heeft bovengehaald. 

Nog goed om weten. Deze update vereist geen bijkomende hardware of softwarelicentie investering aan uw bestaande CRM/ITSM pakket mits u beschikt over de juiste softwareversie. Voor de integratie werken we graag samen met uw CRM-consultant. De Rainbow CTI Cloud Connectors zijn te bekomen op basis van subscriptie per gebruiker per maand of jaarlijks.

Meer weten?

Meer weten over de mogelijkheden en systeemvereisten om deze integratie uit te voeren? Neem een kijkje op de website van Alcatel-Lucent via volgende links: 

Rainbow MS Dynamics CTI connector (Rainbow CRM Bridge):
https://support.openrainbow.com/hc/en-us/articles/360013059859

Rainbow ServiceNow CTI connector (Rainbow CRM Bridge): 
https://support.openrainbow.com/hc/en-us/articles/360013057819

Rainbow Salesforce.com CTI connector:
https://support.openrainbow.com/hc/en-us/articles/360013063139

Geef een reactie