Telecom als uithangbord van uw bedrijf
De eerste vijf seconden van een telefoongesprek zijn vaak beslissend voor een goede indruk.
Een efficiënte beantwoording van een telefonische oproep is daarom van essentieel belang: iedere beller dient namelijk zo snel mogelijk in contact te worden gebracht met de gevraagde persoon, eerder waar die zich in de organisatie bevindt.
Elk communicatieprobleem verschilt per organisatie en vraagt een specifieke oplossing. Essec kiest er steeds voor om u een telecommunicatieoplossing op maat aan te bieden. Een interne audit zal iedere vertragende factor in uw telecommunicatie blootleggen. Op basis van uw inkomend en uitgaand telefoon- en dataverkeer wordt een blauwdruk ontwikkeld die uw telecommunicatie optimaliseert en rationaliseert. De toegevoegde waarde hiervan ligt in de efficiëntie waarmee u de oproep behandelt en de snelheid waarmee deze bij de juiste persoon terechtkomt. Niet alleen uw klanten, maar ook u zal het verschil merken.

Wist u dat?
60% van de telefonistes meer dan een kwart van haar tijd besteedt aan het zoeken van collega’s?
95,1% van de organisaties te veel communicatiekosten betaalt? Vast én mobiel.
93,8% van de organisaties minder dan 5% van de functionaliteiten van hun telefooncentrale gebruikt?
47,6% van alle gesprekken interne gesprekken tussen collega’s zijn?