fbpx
  • Schoebroekstraat 48 | 3583 Paal-Beringen

Van smartphones over tablets tot laptops. Essec-BNS beschikt over de meest uitgebreide aanbod aan performante individuele toestellen. Ook voor advies en trainingen kan u bij ons terecht.

Een team van gecertificeerde medewerkers installeert zowel de hardware als de applicaties zodat u en uw medewerkers elk persoonlijk communicatiemiddel veilig kunnen gebruiken. Zowel in huis, als buitenshuis. En gaat er iets stuk? Dan staat onze hersteldienst voor u klaar.

Bezoek onze webshop

Gsm, tablet, navigatie en andere telefonie-oplossingen

  • Smartphones - steeds alles bij de hand

    Essec-BNS biedt u niet alleen de breedste waaier aan smartphones en gsm’s, maar geeft ook aangepast advies en relevante opleidingen. Wij zorgen voor de juiste abonnementen én zijn gecertificeerd om zelf uw smartphones en gsm’s te herstellen.

  • Tablets - snel onderweg

    Een compleet gamma tablets met verschillende besturingssystemen voorziet al uw toepassingen van het juiste device. Voor individueel gebruik of als hulpmiddel voor uw commerciële medewerkers. Indien nodig ontwikkelen wij applicaties op maat.

  • Pc's en printers - de uitgekiende werkplek

    Pc’s of thin clients, performante single- of multifunctional printers, werkstations en accessoires … Wij voorzien alle apparatuur voor de IT-inrichting van uw kantoor.

  • Laptops - overal performant

    Ook als u of uw collega’s mobiel werken, verwacht u een hoge graad van performantie. Essec-BNS beschikt over een brede selectie laptops waaruit wij een gepaste toestel kunnen aanbieden, rekeninghoudend met het beschikbaar budget. U kan ook steeds bij ons terecht voor advies.

Wij bij Essec begeleiden organisaties bij de aankoop, de levering en de service van mobiele hardware. Wij hebben inmiddels een aantal jaren ervaring met het CYOD-concept en hebben dit reeds bij diverse organisaties succesvol geïmplementeerd. Het is ons doel het bedrijf te ontlasten zodat u zich kan focussen op de core-business . Wij hebben onze organisatie en onze logistieke systemen volledig geoptimaliseerd, waardoor wij u 100% gemak bieden bij de aanschaf, de levering, het beheer en de service van uw IT-hardware.

Aankoop

Wij hebben een CYOD-webplatform (portaal) ontwikkeld dat volledig moduleerbaar is naar uw wensen en eisen. Dit platform stelt uw medewerkers in staat om hardware te kiezen en te bestellen uit een door u samengesteld assortiment, in een voor u aangepaste webwinkel. Het assortiment bevat mobiele toestellen en accessoires die u zelf heeft gekozen. Daarnaast kunt u kiezen hoe u uw medewerkers uitnodigt, waar de producten afgeleverd moeten worden en hoe de facturatie plaats vind. In vele gevallen werken we met vouchers. Uw medewerker krijgt van de verantwoordelijke een voucher waarmee hij/zij een toestel kan aankopen op het portaal. We bieden ook de mogelijkheid aan waarbij medewerkers een online bijbetaling kunnen doen om een duurder toestel aan te schaffen. We voorzien hier een afgepunte split-billing waarbij enkel het opgebruikte gedeelte van de voucher aan het bedrijf gefactureerd wordt. We bieden bedrijven ook duidelijke voorbeeld policies aan, waarop men zich kan baseren.

Levering

U bepaalt zelf welke afleverkeuzes uw medewerkers kunnen maken bij het plaatsen van een bestelling. Dit kan zowel op de verschillende bedrijfssites als thuis. Zo kunnen wij bij een bestelling van uw medewerkers direct overgaan tot levering op het gekozen afleveradres.

Beheer

Naast het aankoop-portaal beschikken we ook over een hr/adminportaal. Hier krijg je als verantwoordelijke een overzicht over welke medewerkers welk toestel besteld heeft, wanneer ze deze besteld zijn samen met het garantie document. We stellen hier een volledige opvolging ter beschikking.

Service

Na de levering van uw hardware houdt het natuurlijk niet op. Met fierheid kunnen we melden dat wij bij Essec een eigen herstelcenter ter beschikking hebben. Toestellen worden met originele onderdelen hersteld zonder een externe partner in te schakelen. Hierdoor slagen we er in om toestellen binnen de 5 werkdagen terug op locatie af te leveren. Ook hiervoor staat er een portaal ter uw beschikking. Herstellingen kunnen ingegeven en opgevolgd worden door de verantwoordelijke van uw bedrijf.

Vragen?

Heeft u als organisatie specifieke wensen, dan kunt u hierover altijd met ons praten. Wij passen het CYOD-concept graag aan zodat u er gebruik van kunt maken. Zo verminderen wij de werklast binnen uw bedrijf. Contacteer ons voor een vrijblijvende afspraak.

Andere oplossingen

Referenties