• Schoebroekstraat 48 | 3583 Paal-Beringen

De manier waarop we met elkaar communiceren in een zakelijke omgeving is continu onderhevig aan de veranderingen op de markt. Het is belangrijk dat uw communicatieplatform  en vaste telefonie voorbereid is op de toekomst.

Elke communicatieserver die wij aanbieden kan zowel via traditionele lijnen als via VoIP lijnen communiceren. Afhankelijk van uw behoefte en budget stellen wij u een op maat gemaakte oplossing voor.

  • Traditionele telefonie

  • VoIP-technologie

Wist u dat…

  • 60% van de telefonistes meer dan een kwart van haar tijd besteedt aan het zoeken van collega’s?
  • 93,8% van de organisaties minder dan 5% gebruikt van de functionaliteiten van hun telefooncentrale?

Wij bij Essec-BNS willen dit samen met u veranderen. Samen met u maken wij een volledige Telecomscan van uw vaste en mobiele communicatie. Deze telecomscan is de basis voor de implementatie van een nieuwe telecomoplossing binnen uw organisatie, afgestemd op úw behoeftes.

Naast de implementatie van een oplossing op maat bieden wij ook doelgerichte trainingen aan waarbij de focus ligt op gebruik van de infrastructuur i.p.v. op hardware. Bij Essec-BNS willen we immers dat techniek ten dienste staat van u en uw medewerkers en niet andersom.

Beperk uw transfertijd tot een minimum

De eerste vijf seconden van een gesprek zijn vaak beslissend voor de indruk die u maakt. Daarom is een efficiënte beantwoording van de telefonische oproep van essentieel belang: iedere beller dient zo snel mogelijk in contact te worden gebracht met de gevraagde persoon, waar die zich ook in uw organisatie bevindt.

Elk communicatieprobleem verschilt per organisatie en vraagt een specifieke oplossing. Wij hebben voor u een uniek systeem ontwikkeld om iedere vertragende factor in uw telecommunicatie op te sporen. Op basis van uw inkomend en uitgaand telefoon- en dataverkeer wordt een blauwdruk ontwikkeld die uw telecommunicatie optimaliseert en rationaliseert. De toegevoegde waarde hiervan ligt in de efficiëntie waarmee u de oproep behandelt en de snelheid waarmee deze bij de juiste persoon terechtkomt. Niet alleen uw klanten, maar ook u zal het verschil merken.

Technologie die u gebruikt

De meeste toestellen hebben ellenlange handleidingen en een overvloed aan knopjes die u nooit gebruikt. Daarentegen laat het design van de nieuwste generatie digitale of IP toestellen toe om alle aangeboden faciliteiten op een snelle en eenvoudige manier te gebruiken, en zo een vlotte communicatie mogelijk te maken. Functies zoals cursorsturing, functieafkortingen en het tonen van diverse menu‘s op de displays, bevorderen de snelheid én dus de efficientie van uw interne en externe communicatie.

Bespaar op uw bekabeling dankzij IP

Mede door zijn uniek concept hebben Alcatel-Lucent en NEC IP-toestellen net dezelfde faciliteiten als een digitaal toestel. Dit houdt in dat de zender en de ontvanger van de oproep totaal geen verschil merkt met een ander digitaal toestel. Daarnaast beschikken bijna alle IP-toestellen over een ingebouwde switch om een PC te koppelen. Zo kunt u zowel uw IP-toestel als uw PC over dezelfde netwerkaansluiting koppelen. Dit spaart uiteraard heel wat kabelwerken bij de implementatie van een IP-systeem.

Houd uw kosten in bedwang

  • 95,1% van de organisaties betaalt teveel communicatiekosten, vast én mobiel
  • 47,6% van alle gesprekken zijn onderlinge gesprekken onder collega’s.
  • Roaming kosten blijven zwaar doorwegen, ondanks de lagere tarieven.

Vandaag de dag is het als organisatie geen sinecure om de bomen door het ‘telecom-bos’ te zien. Tal van operators, verschillende tariefplannen, bellen via internet, dure onderhoudscontracten op oude hardware, hoge roamingkosten voor mobiele medewerkers, dure internationale gesprekken, …

Onze telecomspecialisten maken graag samen met u een detailanalyse van uw telecomsituatie (zowel vast als mobiel) om zo een gepast tariefplan of een op maat uitgewerkt telecomplatform aan te bieden. Of dit nu gaat over een mobiel abonnement, een ISDN-lijn of voordelig bellen over internet, wij werken voor u het gepaste voorstel uit.

On-premise

MyCalls

“Meet, controleer en beheer”

Wilt u er zeker van zijn dat uw bedrijf geen enkele oproep meer mist? Dan hebt u MyCalls nodig. Voor oproepbeheer, callcenter management, gespreksopname en analyse van het oproepverkeer. Allemaal in real time. Hiermee kunt u snel inspelen op veranderende omstandigheden.

Alcatel-Lucent Omnivista 8770

“Een management interface die een overzicht geeft van de communicatienetwerken OpenTouch en OmniPCX, inclusief apparaten en applicaties van de volgende generatie.”

Deze alles-in-één oplossing biedt netwerkbeheerders een uniform overzicht van hun gebruikers en netwerken. Het is eenvoudig te beheren, te configureren en te bedienen vanuit één enkele gebruiksvriendelijke interface.

Het Alcatel-Lucent OmniVista 8770 Management Network System is eenvoudig te integreren in bestaande netwerken en biedt gecentraliseerd beheer, bulkoperaties, Voice over IP-prestatiebewaking en volgt het FCAPS-model voor netwerkbeheer (storing, configuratie, accounting, prestaties, beveiliging) ) om een continue en zorgeloze werking te garanderen.

  • Beheer gebruikers, koppel hun apparaten en activeer services
  • Bewaak en meet VoIP en netwerkprestaties
  • Krijg toegang tot de corporate directory in een browser en bel vervolgens met één klik

Cloud

O365 Skype for Business

Voor een goede samenwerking is goede communicatie onontbeerlijk”

Laat uw werknemers samenwerken in een omgeving die ze gewoon zijn. Bijvoorbeeld in de Office-toepassingen die ze elke dag gebruiken. Met Skype for Business heeft u slechts één platform nodig voor te bellen, te vergaderen, te videochatten of om bestanden te delen.

UC Desktop Suite

“Samenwerken vanuit verschillende plaatsen”

Uw digitale werkplek ligt binnen handbereik met deze applicatie. De veelzijdige UC Desktop Suite brengt werknemers op afstand samen voor maximale productiviteit. Of we nu onderweg zijn, thuis werken of in een hotel, projecten moeten niet langer wachten tot we allemaal terug op kantoor zijn.

Dankzij videocommunicatie, gedeelde toepassingen, pop-up menu’s, CRM-integratie en de PC Attendant, een geavanceerde softphone, werkt uw onderneming efficiënter en flexibeler.

Alcatel-Lucent Rainbow

“Een nieuw communicatietool voor een succesvolle digitale transformatie”

Rainbow is een cloudgebaseerd platform die gebruikers toegang geven tot diverse functies zoals contactbeheer, aanwezigheid, chat, audio/videotelefonie en het delen van schermen en bestanden.

Uw voordelen

  • Verhoog de samenwerking tussen collega’s met een veilige chat en gratis delen van documenten vanaf eender welke locatie
  • Transformeer naar de Digital Workplace met audio- / video-oproepen en het delen van uw scherm
  • Rainbow is open, maar veilig. Uw gegevens zullen niet voor commerciële doeleinden gebruikt worden

Voor meer informatie, bekijk de video onderaan deze pagina

Enterprise Call & Surf

Uw telefoon- en internetlijn blijft werken, wat er ook gebeurt

Non-stop bellen en surfen? Dat is vandaag belangrijker dan ooit. Zonder telefoon of internet valt uw bedrijf stil. We kunnen er niet omheen: uw werknemers moeten altijd bereikbaar en verbonden zijn. Met Enterprise Call & Surf, de voordelige alles-in-één-telecomoplossing voor kleine en middelgrote ondernemingen, hoeft u er voortaan niet meer van wakker te liggen. Want wij zorgen ervoor dat uw telefoon- en internetverbinding blijven werken, wat er ook gebeurt.

Voor meer info, bel ons of maar een afspraak.

Maak kennis met Rainbow van Alcatel-Lucent, een cloud-gebaseerde UC-service (UCaaS) die aanvullende samenwerkingsdiensten beschikbaar maakt voor gebruikers, ongeacht hun bestaande communicatiesystemen. Als overlay-oplossing biedt Rainbow uitgebreide functiemogelijkheden, zoals contactbeheer, aanwezigheid, chat, audio / video-oproep, scherm- en bestandsdeling.

Test de applicatie vandaag nog uit en download hem via onderstaande knop.

Andere oplossingen

Referenties